Pitný režim

Vnútorné prostredie svojho tela by sme si mali udržiavať v poriadku - dostatočným príjmom tekutín, ktorý predstavuje počas horúceho leta minimálne tri až tri a pol litra denne. Voda je najdôležitejšou zložkou potravinového reťazca človeka. Jej nedostatok vedie k vážnemu poškodeniu ľudského organizmu už po niekoľkých dňoch. Ak straty tekutín výraznejšie presahujú ich príjem, môžu vznikať rôzne komplikácie: poruchy krvného obehu, svalové kŕče, bolesti hlavy, triaška, nevoľnosť, kolaps až tepelný šok. Preto je správny pitný režim veľmi dôležitou podmienkou pre zachovanie optimálneho zdravotného stavu každého človeka.

zdroj: Primar.sk

menej ako 1l denne
1124
1l a viac, ale menej ako 2l denne
1108
2l a viac, ale menej ako 3l denne
1030
3l a viac, ale menej ako 4l denne
1082
4l denne a viac
1104
celkový počet hlasov: 5448



Neprehliadnite

Doporučujeme na SportInWebe:

Chlap v stredných rokoch sedí na lavičke - Hra na jeden dotyk -  Na finálovom zápase Ligy majstrov - Sex preniká už i do športu - Príde neskúsený futbalový rozhodca za starým skúsenejším...

Doporučujeme na SportInWebe:

SportInWeb - ŠportCentrá

Webový portál SportInWeb prichádza opäť s novou službou a to ako tradične
pre všetkých športujúcich či už aktívne, alebo len tak občas
ako aj pre všetkých majiteľov a pre správcov športovísk a športových centier najrôznejšieho druhu
na Slovensku i v Čechách.