Header Ad

Categories

Most Popular

Jóga a meditácia zameraná na dýchanie

Jóga a meditácia sú skvelé spôsoby, ako znížiť stres a úzkosť, zvýšiť vašu energiu a dokonca posilniť imunitný systém. Pomáhajú vám tiež zvýšiť vytrvalosť, ak je to potrebné v stresujúcich časoch, a môžu tiež zlepšiť kvalitu spánku.

Jóga je dobrým cvičením pre všetkých, nikdy by ste nemali cítiť potrebu tlačiť na seba viac, ako vaše telo umožňuje. Choďte svojím vlastným tempom a rýchlo začnete pociťovať výhody tejto starodávnej praxe. Hlboko sa nadýchnite a začnite, pomaly cítite spojenie tela a mysle.

Dlhodobé duševné výhody meditácie boli dobre zdokumentované. Každý, kto strávil čas jednoduchou meditačnou praxou, zažil upokojujúci účinok, ktorý má vplyv na proces myslenia. Tiché sedenie a dýchanie, umožňujúce prechod bláznivým myšlienkam. Zatiaľ čo hlavným účelom meditácie je priniesť jasnosť myslenia, fyzické zmeny, ktoré sa odohrávajú v tele, sú veľmi významné, pretože telo sa uvoľňuje a začína fungovať prirodzenejšie.

Meditácia je oddych od stresu a napätia života. Skutočná meditácia nie je o vyprázdňovaní mysle alebo zastavení vašich myšlienok. Meditácia je o obrátení pozornosti dovnútra a uvedomení si vášho fyzického tela. Zameraním sa na svoje dýchanie môžete nechať myšlienky prejsť bez toho, aby ste sa k nim pripútali. Keď sa sústredíte na svoj dych, myšlienky tečú samy od seba a nájdete hlboké vnútorné ticho.

Pamätajte, že sa môžete naučiť meditovať kedykoľvek a kdekoľvek, čím získate prístup k pocitu mieru bez ohľadu na to, čo sa deje okolo vás.

    Leave Your Comment

    Your email address will not be published.*